***lilli*** Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Babyen skal ta over sprinkelsenga etter storesøster, og så byrja eg tenkje på det med faren for krybbedød om ein har brukte madrasser. Tenkjer at ein skulle tru det var tilstrekkeleg med ny overmadrass?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Er det fare for krybbedød når en bruker brukt madrass?????
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har hørt det samme!... Vet ikke om det er tilfellet...
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Vi sjekket madrassen etter vesla, og valgte å kaste den. Vi kjøper ny, ja. Men hvis madrassen deres ser fin ut, så går det nok fint å kun bytte overmadrass )
polarn & pyrene Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Min nr to kommer til å få overta madrassen etter første mann. Har altid vært flink til å bruke plastet frotè laken under overmadrassen så det har aldrig skjedd ulykker i sengen. Hvorfor er det fare for krybbedød når en bruker brukt madrass egentlig, noen som hvet det?
Mädchen Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 sjekk disse: http://www.madrasseksperten.no/site/maler/standard/standard.asp?case_vis=nyhet&nyhetid=13 http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/39AE5368A39455F1C125719C003DCC5F?OpenDocument
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Om sprinkelsengen blir ledig før neste kommer skal vi bruke samme madrass. Vi har aldri hatt noen uhell i sengen. Verken gulp eller tiss.
humleblom Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Ein kan bli litt redd av så mangt, me kjøpte ny til nr. 2. Den fyrste hadde me arva og då hadde eg ikkje høyrt om dette. Men no skal nr. 3 få bruke svanemadrassa etter nr 2, etter lufting og vasking av trekk.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 jeg kjøpte helt nye madrasser til vugga, kurven og sprinkelsengen til førstemann, og snuppa arver nok hans madrasser ja. Eneste jeg har kjøpt nytt er en overmadrass. Har hatt tisselaken mellom madrassen og overmadrassen, og dermed har de små-uhellene som har oppstått, kun vært på overmadrassen og tisselakenet. Og de går i vaskemaskinen på 60 grader.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Vi kommer til å kjøpe ny madrass til senga og vogna, og ny vinterpose til vogna. De er 3 ganger større sjangs for krybbedød hvis det brukes madrass fra søsken, og hele 8 ganger større sjangs dersom det brukes brukt madrass fra andre.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Det er hvis det har vært noen vesker i snegen(tiss,gulp og spy) ikke hvis dette ikke har skjedd i sengen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 nytt barn skal alltid ha ny madrass alle steder barnet sover. ja det er krybbedødfare me det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå