Gå til innhold

Er så bekymra


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søskenbarnet mitt er soldat i Afghanistan, og det er jo så store uroligheter der nå. Vedkommende pleier å være mye på msn på kveldene, men har ikke vært der på flere dager nå. Nå er jo en soldat drept også. Håper alt er bra, og at de kommer hjem hele gjengen snart. Men det er jo ikke akkurat sannsynlig. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du er bekymra, jeg har en god kompis som er der nede nå... Håper vi får et navn snart på den som er drept så jeg forhåpentligvis kan slappe av!

Krysser fingrene for ditt søskenbarn og min kompis!

Skrevet

Huff. Så skummelt! Håper virkelig alt er bra med søskenbarnet ditt!! Det er det nok skal du se, men det er jo et skummelt område de er i :(

Håper alle de norske kan komme hjem snart jeg :-S

Skrevet

Får satse på det.

Men vet at bombekastere er ekstra utsatt, og det er nettopp dette søskenbarnet mitt er. :(

Håper at alt er bra med begge to ja.

Det er utrolig trist uansett hvem det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...