Gå til innhold

Når ble dere veldig trøtte?


Giinaღ

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke si jeg har merket at jeg er noe særlig trøttere enn normalt. Når kjente dere forandringer? jeg er 5 uker i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke noe til trøtthet ennå og jeg er i uke 5+2. Men jeg har vel ikke tid til å føle meg trett med en på 15 mnd som henger rundt beina mine fra morgen til kveld.

Med førstemann begynte jeg ikke å kjenne trettheten før jeg var 2 mnd på vei. Det var aller verst i 3. mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klarover at jeg var gravid, da tretheten meldt seg, var i uke 4, da jeg nesten sovnet sittende på jobb, kunne ikke forstå hvorfor jeg var så trøtt, hadde jo sovet godt om natten. Var ikke trøtt i det hele tatt som jeg husker under første svangerskap, men det er 17 år siden, så det er mulig jeg husker feil...;-)

Er nå i 7 uke, fortsatt veldig trøtt

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge gangene har jeg vært veldig trett fra starten av, ca på tidspunkt for forventet mens. Sist varte det gjennom hele svangerskapet.. Håper jeg slipper det denne gangen..

 

Symptomene varierer jo fra person til person.. Kankje du er en av de heldige som ikke er trett...? Eller så kommer det kanskje senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket vel mer til trøttheten i forrige uke, men da visste jeg ikke at jeg var gravid. har vært veeldig trøtt denne uka, og har bare lyst å sove hele tiden:) men det er vel veldig forskjellig fra person til person. jeg er nå i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mooby*Sommerbaby*

Jeg merket trettheten allerede en uke etter EL. Da mener jeg VELDIG trett. Har vært slik siden. Men her kan det bare komme så mange sympomer det bare vil for min del. Mista i uke 19 sist, måtte ha fødsel. Og da hadde jeg ingen andre symptomer enn tretthet i de ukene frem till uke 19.

Greit å føle at man er gravid også:) Men de som er helt friske hele svangerskapet er jo heldige de også:)

Gleder meg til magen kommer jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt uke 3 kanskje, en ukes tid før IKM. Begynte vel allerede da å ane at noe var i gjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...