Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vi blir vaerende hjemme, familie og venner faar heller komme aa besoeke oss i aar.. Hva med dere?
Miss Foster Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 I år skal jeg og de to små guttene mine hjem til Orkdal for å feire jul. I fjor var vi her nede, og det er ikke det samme å feire jul i Madrid uten snø som i Norge med snø. Jeg må i hvertfall ha snø på julaften. Gleder meg vilt )
yasmina Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Skal hjem til Norge Gleder meg masse !!!!
allerhelstNorge Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Vi blir i Enland i år. Var i Norge i fjor. Heldigvis kommer mamma på besøk uka før jul og har forhåpentligvis med seg litt "juletilskudd" fra Norge;). Har ordna fri 23. og 24. og har nattevakt 25. og 26.
Northernlights Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 I år skal jeg hjem til Trondheim! =o) For første gang siden 1996 blir det norsk jul på norsk jord. Gleder meg!!!!!!!!!!!
allerhelstNorge Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Så flott!!!! Du fortjener er skikkelig norsk hvit jul nå!!! Håper du får det fint. Kan godt forstå at du gleder deg en liten smule
Northernlights Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 En liten smule??? Jeg gleder meg et helt grovbrød!!!! hehe Har bestilt litt snø. Ikke mye! Men litt ;o) Kan gjerne dale digre snøfnugg julaften. Har lyst til å gå igjennom Trondheims gater midt på natta, julaften....helt alene. Du aner ikke hvor melankolsk alt er når jeg er hjemme. Jeg legger merke til detaljer jeg aldri så før på husfasadene.... Trondheim i jula er bare toppen =o) Blir første jul i Norge for 2 av barna.
Miss Foster Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Så fint at du endelig skal få feire jul hjemme i Trøndelag Northernlights. Du får nyte tiden max, det skal jeg. For min minste (1,5 år) er det oxo første jula hjemme - i fjor var vi i Madrid. Jeg går oxo å håper på snø på julaften. Ellers blir det en tur på Hitra og besøke min mormor og morfar på lillejulaften - en tradisjon fra nå snart 40 år tilbake.... sukk... Selve julaften feires på Byåsen i år - skal bli godt. Hvor lenge skal du være hjemme da? For min del blir det bare en uke - alt for kort, men man skal ikke klage....
Tally Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Hjem til Norge i år! Vi feiret jul her i England i fjor, med familien på besøk. Var koselig nok det! Vi hadde litt blandingsjul med svineribbe, multekrem og Christmas pudding. Og vi feiret den 24...
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Vi skal hjem til Norge i jula!! og min lille tass på 3 mnd skal få se Norge, snø og masse slektninger han ikke har sett ennå.
Northernlights Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Yo!! Stemora mi er fra Hitra... Jeg blir hjemme i 14 dager.Får med meg nyttårsaften tilogmed. Gleder meg!!
Miss Foster Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Så kult - mormor og morfar bor på Hestvika (Hitra). Hvordan går det ellers? Alt bra på det nye bostedet? Og rekner med at du har nedtelling til hjemreisa? he he he - det har jeg , og jeg bor ikke så langt unna som du. Men det skal bli så utrolig godt bare å komme hjem og bli dulla med og ha muligheten til å sove litt lengre på morran mens noen tar seg av mine 2 små.... sukk... luksus.... Memo
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. desember 2007 Naa ble jeg nesten misunnelig gitt!! Tronheim Trondheim at ae gikk i fra dae!!! ;-) Faar alltid hjemlengsel i juletida ja..Kos deg og hils Trondheim fra meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå