Løven,fisken og vekten Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Ser du har fått diagnosen fibromylagi og den diagnosen har jeg også... Fikk den diagnosen da jeg var 18 år gammel.... Håper du kan få litt mer hjelp enn det jeg har fått frem til nå...Har nå levd med denne sykdommen i 8 år og har måttet lære meg til å leve med smertene.... det jeg vil anbefale deg når smertene er som verst og du må ta smertestillende er å bruke ibux eller ibumetin for de virker mer direkte på ledd....
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 dytter denne en gang til så kanskje du leser den i dag
grå :) Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 jeg er ikke cat, men tar til meg tipset ditt jeg. skal prøves neste gang det blir for ille. paracet har jeg gitt opp for lengst
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Det du også kan gjøre er å spørre legen din om å få resept på ett middel som heter valeriana-tinktur...det er dråper som virker beroligende og har hjulpet meg igjennom det verste....det er rød trekant på den så jeg anbefaler deg å ta den om kvelden like før du skal sove...
Cat.68 Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Hei tuuusen takk for råd og tips. Dette skal jeg ta til meg.;o)) Klem!
lenej :o) Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 cat, har du fått sånn? huff, så dumt! det er det værste jeg kan tenke meg kan skje nesten, for det er jo smerter man må leve med hele tiden! kjenner noen som har sånn, og ser hvor fælt det kan være. så sender deg bare en stor klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå