Gå til innhold

Elektrisk støt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har fått det mens dere har vært gravide??

Har ei venninne som fikk det i går,hun er 7 uker på vei ca...spøy og blødde litt i går...

Blir glad for svar=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fått støt.. men reagerte ikke på det utenom at det gjorde vondt noen min etterpå:)

Skrevet

Er det snakk om støt som fra f.eks en stikkontakt, eller statisk elektrisitet?

Jeg jobber som elektriker, og har ikke fått noen retningslinjer og gå etter selv om en er gravid. Det skal ganske mye til før elektrisk støt er skadelig.Da snakker vi støt mellom arm-arm, pga da går det gjennom hjertet. Men selfølgelig kan en få indre brannskader osv. Så husk å drikk vann rett etterpå!

Så det jeg tror er at kanskje støtet ikke har gjort noen stor skade. Det trenger ikke være direkte sammenheng mellom støtet og spyingen. Selv om jeg følte meg noe nummen sist jeg fikk støt i hendene på jobb ;)

Skrevet

Takk for svar...jeg var ikke der når det skjedde men hun dreiv og tok ned en ovn så vet ikke om hun fikk støt når hun tok ut kontakten eller hva som skjedde...

Ringte føden og dem trodde ikke det skulle gjøre så mye siden det var så tidlig....

Skrevet

jeg fikk det i første svangerskap da jeg var 18 uker på vei, og har en frisk og flott gutt i dag :)

Skrevet

Da var det nok bare statisk elektrisitet, ellers hadde forhøpentligvis jordfeilbryteren gjort jobben sin og lagt ut før det ble skadelig :) Håper det går bra med veninna di :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...