Gå til innhold

Var på ultralyd idag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd idag :) Alt sto bra til med den lille.

Jordmor sa at siden hun ikke kunne se noen tut, kunne hun med ganske stor sikkerhet si at det var en jente. Å jeg som var sikker på at det var en gutt! Hehe :) spiller ingen rolle da. Var bare så lettet da alt sto bra til med den lille.

 

Lillepia satt forresten i yogastilling med bena i kryss og hodet opp, og hun holdt begge hendene foran ansiktet. Hun var nok ikke særlig fornøyd med å bli tatt bilde av ;)

Terminen ble flyttet tre dager fram, så jeg er 19 + 2 idag.

 

Fikk også sett i 3D, men synes ikke det var noe sælig. Kanskje fordi pia lå så vanskelig til.

 

Oi hvor jeg gleder meg!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med en liten jente imagen da! :D

Skrevet

Så godt å høre at alt var bra med den lille =D Lykke til videre :)

Skrevet

Så flott... Lykke til med resten av svangerskapet.......

Skrevet

Var også på ultralyd idag,alt var bra og jeg venter jente.Har gutt fta før,så jeg er veldig fornøyd.Jeg er 19 uker:-))

Skrevet

Åh.. Så kjekt da! :)

Gratulerer så mye. Kjempe godt å vite at alt er i orden der inne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...