sus_86 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Var på ultralyd idag Alt sto bra til med den lille. Jordmor sa at siden hun ikke kunne se noen tut, kunne hun med ganske stor sikkerhet si at det var en jente. Å jeg som var sikker på at det var en gutt! Hehe spiller ingen rolle da. Var bare så lettet da alt sto bra til med den lille. Lillepia satt forresten i yogastilling med bena i kryss og hodet opp, og hun holdt begge hendene foran ansiktet. Hun var nok ikke særlig fornøyd med å bli tatt bilde av Terminen ble flyttet tre dager fram, så jeg er 19 + 2 idag. Fikk også sett i 3D, men synes ikke det var noe sælig. Kanskje fordi pia lå så vanskelig til. Oi hvor jeg gleder meg!
Truseprinsesse Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer med en liten jente imagen da!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Så godt å høre at alt var bra med den lille =D Lykke til videre
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Så flott... Lykke til med resten av svangerskapet.......
Bolla med lille nurket. Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Var også på ultralyd idag,alt var bra og jeg venter jente.Har gutt fta før,så jeg er veldig fornøyd.Jeg er 19 uker:-))
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Åh.. Så kjekt da! Gratulerer så mye. Kjempe godt å vite at alt er i orden der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå