Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____68950.aspx
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hu har valgt det sjøl.. Klager over smerter jeg, ikke noe annet enn det..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 33 år og 9 barn jaja ikke verst...hvor mange fedre da?hehe har valgt det sjøl ja..stakars folk..fornuftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå