Süsse Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Var du våken i morges eller? Jeg ble plutselig veldig våken da jeg hörte dialekta di!
Süsse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2007 Dytter til deg, Willemo. Denne er fra i går.
Willemo Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 He he. Ja vi spiste frokost. Du sa jo ingenting så du var nok litt trett.. Lurte på det Frankrikenummeret... har fått ny mob siden sist og hadde deg ikke lagra..
Süsse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg sa ingenting, men spratt ut av senga og lurte hva L drev med da jeg hörte en stemme fra telefonen.
Willemo Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Har vært borti den ja. Syns du jeg har rar dialekt? :-) Jeg syns det var det rareste med å møte deg, den dialekta di. Visste jo hvor du kom fra, men skrivende foregår jo alt på bokmål og da ser jeg for meg at alle prater slik...
Süsse Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 Nei, jeg liker dialekta di Neste gang vi mötes kan vi snakke bokmål.
Willemo Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Da må jeg nok begynne å øve. Ordla meg litt feil forresten. Det var det ENESTE som var litt rart da jeg møtte deg. Nå kommer gjengen hjem. God helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå