junior&vesl@ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg er midt i samlivsbruddet og det meste er et følelsesmessig kaos om dagen. Barnefar flytter neste helg, og det jeg både gruer meg og ser litt frem til det. Først da får jeg liksom vite hvordan det blir og jeg kan starte på mitt "nye" liv- Jeg er på en måte den som blir forlatt og jeg har det vondt. Spesielt tenker jeg på de første kveldene/helgene uten barna... Hva gjorde dere da?? Dro dere vekk, hadde overnattingsbesøk, eller fiksa dere det helt greit å være hjemme alene/legge seg alene?? Huff, jeg gruer meg skikkelig. Kunne virkelig ønske jeg hadde mamma/pappa i nærheten akkurat nå.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 syns det blir litt ensomt i helgene, eg har kun en tante her eg bor, og ingen single venniner.. men prøve alltid å finne på noe ene kvelden:) dagene blir helt rotete..ingenting til å stå opp til liksom.. så blir litt daffe dager hehe.. men deilig det og iblant..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 dagene blir brukt til å ta vare på meg selv og gjøre alt det jeg ikke rekker å gjøre mens jeg har unge. Det er viktig å se det positive i begge delene, både de helgene du ikke har barnefri og de helgene du har det. gjør alt du bare har drømt om å gjøre. reis bort, dra på spa, ta et glass vin med venner, sov lenge hver morgen, vask huset uten å bli forstyrra etc. Jeg har kun barnefri hver 6. helg og nyter hver eneste en av dem. Da har jeg overskudd igjen nå hun kommer tilbake og vi koser oss masse! veldig glad i henne og kunne ikke tenkt meg en hverdag uten, men samtidig er det veldig godt innimellom å bare være meg!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 den første helgen ejg hadde fri, klarte jeg ikke å gjøre noen ting... det var så rart... men den andre helgen så dro jeg på besøk og nøtt det å være ute lenge uten å måtte hjem fordi barnet måtte legge seg. bruk tiden på deg selv og du vil merke at du får mye mer overskudd når barnet kommer hjem
3 blå Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Første gang lillegutt reiste til faren sin etter bruddet reiste jeg på helgetur sammen med venninna mi og mannen. Vi bodde på hotell og kosa oss hele helga Helga gikk kjempefort og jeg klarte å slappe av og nyte friheten. Nå er det 1,5 år siden bruddet, og det går veldig fint. Han er hos faren annenhver helg. Jeg prøver å sove lenge, gå å handle, drikke vin med gode venner, kanskje en bytur, kino, ut å spise. Det er alltid godt å få han hjem igjen etter ei helg hos pappa, men jeg nyter de helgene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå