Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Da har jeg begynt å spotte og om få dager går jeg inn i min 20 pp og dette blir min siste aktive. Jeg orker ikke mer! Vi kommer ikke til å bruke prevensjon og bare ta det som det kommer. Ikke mer undersøkelser, tester eller tvangssex rundt EL. Jeg skal ha min 3. pergokur neste pp og den skal være dobbel, men jeg har ikke lenger tro på at det vil hjelpe meg :-( Jeg tror aldri vi vil oppleve å få egne barn noen gang. Så her blir det nok forsøk på adopsjon etterhvert, jeg orker ikke skuffelser og spenning rundt innsetting og prøverør så det er utelukket med min sykehusskrekk.
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Huff, det her var leit å lese:-( Skjønner det må være utrolig, utrolig frustrerende....kan bare si lykke til videre jeg, og husk å kose dere sammen dere to hvertfall:-) *klem*
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Takk! Nei vi har hverandre og vi er bare blitt nærmere hverandre i dette "styret" med prøving. Heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå