Gå til innhold

huff, hjelp, hva hadde dere gjordt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på 2 årsfotografering med vesla for litt siden.

når vi var der syntes jeg ikke bakgrunnene fotografen hadde var særlig fine. det var sånne store ruller..

var en sånn svart/grå som vel er ganske vanlig, men han hadde og no farget lys mot bakgrunnen. en liksom stenvegg som så litt falsk ut og en hvor det var malt et gjerde og noen trær..

også hadde han en ordentlig vegg, tre planker som så litt gammeldags ut som var helt greit.

når vi var der spurte jeg om han ikke hadde noen ensfarga bakgrunner.. (jeg er litt pysete på sånt og tøffet meg opp til å spørre forsiktig..) han mumlet det bort litt.

så jeg valgte å stole på at fotografen kan tingene sine. svigermor sa jo og at han var flink..

fikk prøvebildene i dag, var så spent. fikk prøvebilder i en fin bok.. men de var jo stygge! jenta mi var jo søt, men de bakgrunnene så enda værre ut på bilde enn i virkeligheten! de få bildene som ble tatt foran treveggen var ikke så vellykket ettersom de ble tatt til sist og hun da var temmelig lei. lyset gjorde forresten og at huden hennes så eldig blank ut..

dette betalte vi 700 kr for! det var det ikke verdt!

hva skal vi gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men han har jo fortsatt de samme kjipe bakgrunnene fra tidlig 90-tallet..

huff, ble trist det her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...