Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå nærmer datoen seg.

Er du fødeklar?

Vår egendato er jo 11., så det blir spennende å se om det skjer noe med kroppen min i helgen.

Skal du føde på barsel eller fødestuen?

Vi satser på fødestuen, så sant jeg ikke dør av smerter i kroppen når vi ankommer sykehuset.

Jeg tatt modningsakupunktur hos jm 2 ganger, neste gang jeg skal til henne er mandag, om jeg ikke har havnet på fødeavdelingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo nå begynner jg å bli klar til å hilse på han! Har vært på 3 modningsakkupunkturer og modna en del etter første, 1cm åpning og livmortappen korte fra 3cm til 2 og myk, men nåe jg var der igjenn om man var d ingen endring, litt nedtur igrunn... Men skal tilbake i morgen og da trur jg d har skjedd noe for har hatt stikkinger nederst i magen og noe nedpress... Så får se i morgen men er forberedt på at d kan bli overtid om ik underverket har skjedd siden mandag!

Vi har oxo tenkt å iallefall begynne på fødestuen og badekar m akkupunktur og masage som smertestillende, får oxo se hvor lenge jg holder ut ;-)

Skal du føde i tønsberg? Og hvor bor du?

Skrevet

Vi bor i Sandefjord og fødselen vil skje i Tønsberg.

Jm som jeg går til jobber på Fødestuen. Hun håper hun er på jobb når jeg skal føde.

Hun skal sjekke modningen på meg mandag ettermiddag, om jeg ikke har født før da selvfølgelig.

Jeg har hatt litt kynnere nå, i ettermiddag/kveld.

Skrevet

Da kansje vi møtes på sykehuset da, spennende! Jeg har oxo hatt mye kjynnere for tiden, noen dager er de veldig kraftige og ubehaglige har oxo stussa om jg har hatt mensmurringer samtidig men husker ik hvordan d føles. Trur jg ik klarte å slappe av i ryggen fordi kynnerene var ubehaglige! Har du hatt det litt sånn?

Skrevet

.................. menssmerter vet jeg ikke hva er. Det er jeg heldig å ikke ha. Jeg har ikke hatt for mange vonde kynnere, så jeg tror ikke det.

En stund ved midnatt søndag til mandag var det liv i magen, både kynnere og baby som lå urolig. Jeg holdt på bli gal!!!!!!! Heldigvis sovnet jeg.

Skrevet

Jeg fikk avslappende akku samtidig på man og sov som en sten i 2 netter etterpå det var deilig det, har slitt en del med bekkenløsning så har våkna vær gang jg har snudd meg...

Men nå er d ik lenge igjenn å gå m plager, så snart pjokken er klar kommer han ut og det gleder vi oss til :-)

Skrevet

Vi får håpe du kommer utvilt til føden.

Ja, kanskje vi sees i Tønsberg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...