balsam Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 her er det masse for tiden ettersom at kvalmen endelig har gitt seg og maten jeg har lengtet etter vil inn=) men mye går det i skinkeost på knekkebrød chips all drikke uten kullsyre( liker det plutselig ikke) mandariner epler, men kun dersom det er den typen jeg skal ha... hehe
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 jeg er nå gravid i uke 32..elsker gulrøtter, farris og kålrot
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Røkt kjøttpølse Kulturmelk Troika Jordbærgele (Fikk heldigvis ikke lyst på asfalt, murpuss eller andre underfundige ting)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Kålrot, ja. Det hadde jeg glemt. Åt kålrot og drakk kulturmelk leeenge.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Første tri- sursild (sann godteri) resten-sjokolade mouse fra kos (den er bare ekkel nå som jeg ikke er gravid lengre)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Jeg taktlet forøvrig ikke kylling når jeg var gravid (elsker det til vanlig)
Piri Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 1. svangerskap: Frokost besto utelukkende av brent, dårlig heva brød med appelsinmarmelade. Spekesild, rå løk og poteter til middag. Betasuppe med ekstra poteter oppi til kvelds. Levde på dette gjennom hele svangerskapet og ble flyforbanna på faren som snek seg hjem til mamman sin for å spise pannekaker.... 2. svangerskap: Berlinerboller! Kjørte lange veier og betalte dyrt for dem! Ofte klarte jeg ikke vente til de var tint engang. Satt å blåste på den til jeg klarte å gnage av en bit. Men dette varte bare en måneds tid heldigvis (rundt 5 mnd)
MissAntrop Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 hh.. Ja.. Gress... Nyslått gress! Jeg spiste det ikke altså, men jeg gikk alltid med en dott i lomma som jeg sniffa på. Kan tro det var krise når frosten kom (jeg har mars-baby)...
MuttaღMartiniusღ Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Gulrøtter og lakerol;) drakk mye litago..
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 men minstejenta hadde eg dilla på flatbrød!! spiste ca 2 pakker til dagen ofta...vertfall ein! klarte meg ikkje...og tørr kjellarlukt nam nam
☆Anonymia☆ Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 MÅTTE ha oboy til hvert brødmåltid.. var vel det eneste..kommer ikke på noe mer.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Lakris, epler, ananas, tomater og røykt laks, hehehe... ;o)
Nyseryllikberta Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Frokost! Brødskive med servelat og majones, leverpostei og rødbeter eller salami og sylteagurk. Og juice, sånn gulrot/appelsin/eple. Kaffe var fysjom. Drømte om frokost da jeg la meg om kvelden. Morgenkvalme er jeg så heldig å ha få sluppet unna!
Fire småtroll Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 Jordbæris, store mengder jordbæris! Og røde epler, men bare røde... Den is-dilla sitter litt igjen enda, særlig nå som den sjokoladesausen som stivner på isen har kommet, nam!
Johanne B Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 hmm.. taco lefse med rømme og agurk.... og love hearts, men det var også fordi det hjalp sånn på sure oppstøt :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå