Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vet ikke helt hva jeg skal skrive,men føler meg litt ensom for tiden. Så jeg tenkte kanskje noen her kunne hjelpe meg. Jeg har Mathias på 9 mndr og er som regel mest alene med han. Pappaen jobber hver dag og attpåtil fra 14-22 om kvelden. Så som dere sikkert forstår blir det mye tid til bare meg og sønnen min. Jeg har veldig lyst til å gå ut å treffe nye mennesker-kanskje noen som er i samme situasjon,men jeg har plutselig blitt veldig sjenert og usikker på meg selv. Noe jeg aldri var før. Jeg har alltid sett på meg selv som selvsikker og utdvendt,men med så mye alenetid har jeg forandret meg. Er det andre her som har opplevd det samme eller noe lignende?? I så fall hva gjorde dere for å bedre det?? Hilsen Mari
rødhette* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg vet det er en del dib-damer som bor i Drammensområdet. Anbefaler deg å slenge deg med på et treff, evt møte 1-2 på egenhånd hvis du synes det virker for skummelt å møte mange fremmede på én gang. Jeg har selv blitt kjent med et par stk fra forumet, og syns det er kjempekjekt å få nye venner som er i samme situasjon. Kanskje noen som ser denne tråden din bor i området, og har lyst å møte deg?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 hadde det litt sånn da jeg gikk hjemme også... samboer som var 100%student og 50% kveldsjobb. Jeg har vært med på mange "ung mor-treff" og møtt flere der, pluss at jeg var mye sammen med barselgruppa fra helsestasjonen. håper du finner noen i nærheten av deg ) klem
smakk Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hei! Hva med å ta en tur på åpen barnehage? Jeg vet det er flere steder rundt omkring, men det er hvertfall i Tangen kirke (i nybygget ved siden av) hver mandag og onsdag 10-13, og på Bragernes menighetshus (på skrå over veien fra kirka) hver torsdag 10-13. Ta med matpakke og kom, det er kjempetrivelig og alle er velkomne. Jeg vet det er skummelt å komme alene første gangen (syntes hvertfall jeg), men man blir godt tatt imot. Bare si fra om du vil møtes utenfor så du slipper å gå alene inn )
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 for alle svar. Har i hvertfall fått noen ideer nå til hva jeg kan finne på i løpet av en uke! Det er jo litt pinlig syns jeg da. For som sagt-jeg har alltid trodd jeg var en utadvendt og selvsikker person..men men..jeg skal i hvertfall helt sikkrt se på disse tilbudene. Håper også å kunne møte noen som er logget på her. Det hadde vært koselig.
Turid Laila Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Inne på treff sidene arrangeres det ofte treff for jentene i drammens området. Vi jentene fra Lier (og andre steder rundt Drammen) henger oss også på der. Kunne jo vært med der en gang feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå