Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hva synes dere om programlederne som er nå`?? Er de ikke utrolige treige???? eller er det bare meg he he he F.eks i går , da de skulle prate om at Rosenborg hadde spilt ræva av Valencia. Da begynte og prate "skap-trønder" ----du så at gjestene ble nesten flaue..... Savner Vår Staude tilbake på skjermen jeg
prekæs Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg ser aldri på tv 2. Skjønner ikke at ikke flere ser på nrk. Gode og proffe programledere, artige innslag og null reklame.
tina_mor Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ja faktisk helt enig - NRK Frokost tv - er mye koseligere - proffe programledere
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Godmorgen Norge du mener? I så fall enig i at det dere brødhodet som er der nå burde særiøst vært tatt av lufta...pinlig for Tv 2 å ha en så elendig tv-vert...bare måten hun stiller spørsmåla på er jo totalt bak mål..ser jo at fler av gjestene blir regelrett pinlig berørt eller irriterte. Hun har tatt seg vann over hode...dette her har hun ikke evner til. Flau humor, dårlig timing og elendige spørsmål.... Pluss at mennesket virker alt annet enn varmt og hyggelig..sånn som man forventer seg at frokosttv skal være...en hyggelig og koselig start på dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå