jojipoppa Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Så en gang noen som hadde telys av plast med ei lita lyspære inni... Litt tryggere å ha på bordet med små barn i nærheten.. Noen som vet hvor man får kjøpt sånne?
jojipoppa Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 å. takk for tipset, men jeg bor laaangt unna nærmeste Indiska.. Noen fler som vet om noen andre steder de kan ha slike?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg har kjøpt noen små "kuber" med lys i. Man trykker på en knapp under, så lyser de i forskjellige farger. Billige var de også, tror det var ca. 19 kr for ei pakke med 6 stk. Kjempestilige! På JYSK!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Mener at clas olhsson og biltema skal ha.
M-N & sassy-susie Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 ja di e kjempesmarte.. eg har sånne overalt i leiligheta der mathilde når frem.. vi har slike på lampehuset.. koster 79 kr for 4 stk.. å da følger det med ekstra batteri åsså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå