SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 og svaret blir som regel alltid "så lenge barnet er friskt". alle har vel noe de gjerne håper på vel?
polarn & pyrene Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Så klart ønsker jeg at barnet blir frisk, men har også en drøm om å få en gutt denne gangen ettersom jeg har jente fra før.
Blå + en i magen Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Hmm, siden det er første barn så vet jeg ikke hva jeg håper på egentlig. Tror jeg håper mest på gutt. Samboeren håper mest på jente. Tror han håper jente fordi han tror jeg trenger en å dulle med;) Og jeg har lyst å begynne med en storebror til neste jente eller gutt:) Gleder meg til UL i slutten av november, håper vi får se kjønn da, for da skal vi feire med å shoppe litt rosa eller blått, hihi;) Du selv da?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 samme tanker som deg:) vil ha en storebror i hus:) alltid sett for meg bror passe på lillesøss:) samboern håper mest på jente.. så lenge jenta ikke blir som meg når jeg var tenåring så hehe.. Ul i slutten av November her og blir gøy og kunne kjøpe noe rosa eller blått ja.. så skal det bli en liten julegave til familien om jeg klarer holde meg til julaften:) da blir det bilde og navn .. for navna er foreløpig ingen som vet:P ikke engang vi . har en anelse men:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 ser du også har termin 1 mai:) simba:)
Supertea Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Det er vel et av de spørsmålene det ikke er helt lov å svare ærlig på kanskje? Jeg har alltid ønsket meg jente, og vært veldig åpen om det. Nå får jeg en gutt, og ble faktisk ikke skuffet i det hele tatt. Jeg gleder meg til å bli mamma til en liten pjokk Det er rart hvordan det blir, selv om man ønsket seg noe i utgangspunktet, så spiller det liksom ingen rolle lenger når man får vite kjønnet.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 som sagt jeg blir jo like glad uansett .. men vil ha gutten først bare
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Før jeg ble gravid ønsket jeg meg jente, men etter at jeg ble gravid så ønsker jeg meg ikke det ene mer enn det andre. Det er faktisk det samme for meg, og jeg vil heller ikke vite kjønnet før babyen er født. Er litt overrasket over at jeg er så lite opptatt av kjønn egentlig.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Tja... vi har to gutter fra før, så for å være helt ærlig hadde det vært veldig morsomt om det ble en jente denne gangen. Mannen min ønsker seg veldig en datter også, han er nok litt mer opptatt av det enn jeg er. Men det betyr ikke at det blir en skuffelse hvis det er en gutt til, altså Vi har så masse gode erfaringer med de fine guttene våre at jeg tar gjerne en til, jeg I tillegg har vi vært gjennom veldig mye for å få barn, og dette var vårt siste IVF-forsøk, så jeg føler at vi er ekstra heldige som får enda et barn.
Phantom´ Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Nå som jeg vet at det blir en jente kan jeg si at det var det jeg ønkset meg, men jeg synes rett og slett det var litt ekkelt å skulle si at jeg ønsket jente i tilfelle det var gutt. Akkurat som om jeg tenkte at gutten i magen også skulle få vite at jeg heller hadde villet ha en jente... Nå har jeg to gutter fra før, og siden dette er siste barnet for mitt vedkommende er jeg kjempeglad for at vi får en av den roa soretn også. Akkurat som jeg hadde tenkt at en gutt hadde passet bra dersom jeg hadde hatt to jenter fra før. Men så klart: jeg får ikke et barn til for å få en jente, men fordi vi ønsker oss enda et BARN.
Blå + en i magen Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Artig at dere har tenkt samme som oss da;) Jeg har selv 2 storebrødre og lillesøster, så er kanskje det at jeg er vandt til det med storebror som passer på Men gruer meg til tenårene allerede uansett, hehe, litt vel tidlig med slike bekymringer;) Har en søster i tenårene nå, og er sååå glad jeg ikke er pappa nå for å si det sånn;) Hehe. Men blir spennende på UL asså, gleder meg sånn! Har du og termin 1 mai Lilo??? Når skal du ha UL da? Må si det er godt gjort å ikke ha sagt noe til familien ennå! Det kommer til å bli en ekstra spennende julaften for dere i år da!!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 For oss spiller det ingen rolle. Sambo hadde et bitte lite håp om gutt, siden vi har jente fra før, men det gikk fort over når vi fik beskjed om en ny jente ) Jentene våre kan bli kjempeforskjellige uansett, så det blir unasett noe nytt, og nye utfordringer står nok i kø, he he.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Jeg håpa først og fremst at babyen min skulle være frisk jeg!! For vi mista en gutt i 20 uke i januar i fjor! Men jeg må si det at jeg ble litt ekstra glad da vi fikk beskjed om at det lå ei lita jente i magen min!! Kanskje mest på samboers vegne som var overbevist om at det var gutt, for han trodde han aldri skulle få den jenta han bestandig har ønska seg! Men bare ungen kommer ut frisk sier jeg!
grand danois Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 jeg husker første gangen jeg var gravid, da ønsket jeg meg sterkt at d skulle vere gutt. men så var vi på ul å da de sa at d var jente,kjennte jeg at d varmet i hjerte mitt. å jeg ble bare så gla:) tenk,jeg skal få en prinsesse,tenkte jeg:) denne gangen ønsket jeg meg en gutt,å d er fordi vi har en jente fra før å dette er siste barn sier samboer. så d hadde vert kjekkt med en av hver. å jeg har en gutt i magen. så jeg skal ærli innrømme at jeg er veldi gla:) men hadde d hvert jente,hadde jeg egentli blitt like gla. så d er som en her sier,at d spiller ingen rolle hva du vill ha,for når de sier hva kjønn d er,så blir man like gla uansett:D
Linaria Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Nei, med unntak av en frisk unge har ikke "alle noe de håper på" :-) Jeg bryr meg ikke. Det er helt det samme. Blir like glad uansett. Det hadde sikkert stillt seg anderledes om jeg hadde f.eks 4 gutter fra før, da er jeg temmelig sikker på at jeg ville ønsket meg en jente. Men jeg har ingen fra før, så da spiller det ingen rolle.
Bomsedeisi Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Såklart alle ønsker seg en frisk uge først og fremt. Jeg har nå et lite ønske om gutt siden vi har jente fra før, men vet 100% sikkert at det ikke har noen betydning når babyen kommer. Praktisk med 2 av samme kjønne, men klart atrig å ha en av hver også.
Nancy Drew Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 babyen min har 50% sjangse for en hjertesykdom... fint om den er frisk, men ikke krise heller om den ikke er det... ellers er vel jeg mer opptatt av fødselen, og at jeg skal i praksis rett før, en om hva som fakstisk kommer ut av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå