Gå til innhold

Dottera mi ville til pappa då ho slo seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må vere første gongen ho skreke og sagt "eg vil til pappa!!" Eg burde sjølvsagt berre vere glad for det, og seier jo til stadigheit til meg sjølv at det er bra om ho blir litt mindre mammadalt før babyen kjem. Men likevel, det stakk litt. Hjalp å sjå kor glad pappaen vart då, igrunn. ;) Ein blir visst litt bortskjemd av så tydeleg å vere den beste som fins i verda i 2.5 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra hun ville til pappan sin å da..ha ble sikkert kry og stolt..tenk deg hvordan har hatt det de gangene hun har villet til deg og ikke han..kansje stakk det til han noen ganger også:) tror mange mødre blir sjalue når de opplever at barnet vil til pappa, det syns jeg blir for dumt..

men mamma er jo den beste som fins da..eller?? for meg er mamma best, og føler dattern min syns at jeg også er best i verden:) er herlige disse små ja:)

Skrevet

Ja, dei er utruleg hærlege. Syns ho var utruleg søt og då, som gjekk på leit etter pappa. LItt sånn god-vond kjensle. :) I går sa ho forresten for første gong "eg er glad i deg mamma". Det er så mange store augeblikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...