mollimams Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Noen som kan berolige mej? Blød til å fra siden søndag. Noen dager i flere timer, men ikke like store mengder som mens. Så opphold i et par dager. Nå er det bare rosa utflod. Har vært spesielt kvalm disse dagene også. Har ikke vært til lege enda, time over helga. Skjønner at det antagelig er abort, men skulle gjerne hatt et par solskinnhistorier.... Noen som har blød så mye og ikke mista?.... Er ca. 4 uker.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg har blødt konstant i 7 uker nå. Har vært til 3 ul, og babyen har det helt fint Har en lettblødende livmorhals, og en blødning ved morkaken, men det skal ikke være noen fare for baby ) Hele 50% av alle gravide, har blødninger i svangerskapet, og de fleste går det bra med. Har du noen smerter? Ofte er det smerter dersom det er alvorlig. Hormonene kan gjøre slik at du blør. Trenger ikke å være noe farlig. Krysser fingrene for at det går bra med deg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå