Gå til innhold

Langvarige blødninger. ( Samme som 1.tri. )


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan berolige mej?

Blød til å fra siden søndag. Noen dager i flere timer, men ikke like store mengder som mens. Så opphold i et par dager. Nå er det bare rosa utflod. Har vært spesielt kvalm disse dagene også. Har ikke vært til lege enda, time over helga.

Skjønner at det antagelig er abort, men skulle gjerne hatt et par solskinnhistorier.... Noen som har blød så mye og ikke mista?....

Er ca. 4 uker.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blødt konstant i 7 uker nå. Har vært til 3 ul, og babyen har det helt fint :)

Har en lettblødende livmorhals, og en blødning ved morkaken, men det skal ikke være noen fare for baby :o)

Hele 50% av alle gravide, har blødninger i svangerskapet, og de fleste går det bra med.

Har du noen smerter? Ofte er det smerter dersom det er alvorlig.

Hormonene kan gjøre slik at du blør.

Trenger ikke å være noe farlig.

 

Krysser fingrene for at det går bra med deg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...