Gå til innhold

Noen som IKKE er sykemeldte?


Melkedrøm

Anbefalte innlegg

Hadde innbilt meg at jeg kom til å bli sykemeldt for leenge siden, da jeg har fått intrykk av at "alle" blir det nesten med en gang. Vel jeg er frisk som en fisk, noen flere uten noen plager i svangerskapet ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisk som en fisk jeg også :) (og krysser fingrene for at det forblir sånn). Merker naturligvis at jeg er gravid i forhold til halsbrann, kynnere, er mer sliten osv, men det er jo bare normalt. Med unntak av en som ble tatt ut av jobb den siste måneden før termin pga tunge løft så kjenner jeg faktisk ingen som har vært sykemeldte i svangerskapet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100% (dog med mindre reising og overtid i forhold til før). Bortsett fra at jeg kun sover 2-4 timer om natta er jeg i helt fin form og satser absolutt på å jobbe ut. Har kontorjobb, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 uker nå og fremdeles i full jobb som sykepleier. Jeg hadde også trodd at jeg skulle være sykmeldt for lenge siden, men det har det jo ike vært noen grunn til heldigvis.. Var trøtt de første 14 ukene ellers ingen problem å være gravid her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som vanlig jeg. Har riktig nok vært hjemme denne uken grunnet bihulebetennelse og luftveisinfeksjon, men det har ikke med graviditeten å gjøre så det teller ikke mener jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...