Gå til innhold

Ler så jeg griner!!=D (Litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt boka "Hva føder De nå?" av Ragde & Ragde (sitater fra gravide, fødende og nybakte foreldre), og det står så mye morsomt her at jeg nesten tisser på meg av latter!=D

Kjenner igjen meg selv i mange også da!=P

Vil dele noen med dere jeg, så kanskje dere også får en god latter!=)

Her er noen:

"Heldigvis er Erik i losjen med han som driver Rema på Stavset. Jeg måtte nemlig ha geitost i natt, og det fantes ikke i huset. Butikksjefen låste oss inn klokka 6 på morgenkvisten. Masse styr med alarmer og sånn. Jeg SPRANG ned til kjøledisken. Jeg rev av plastikkemballasjen med tennene. Tror det er det beste jeg har smakt i hele mitt liv. Det verste er at jeg skammet meg ikke en gang." -kvinne med næringsvett

"Jeg nevnte et eller annet med UTERUS. Han trodde vi skulle ut i hagen og beruse oss." -Tredjegangsgravid med førstegangsgravid mann

Jordmor: -Alt er helt normalt her. Hos førstegangsfødende fester hodet seg først i 30.uke eller senere.

Far: -Fester seg?! henger ikke hodet på babyen fast til kroppen? Ligger den inni der i flere deler?!

Jordmor: -Har slimproppen gått?

Mor: -Ja, han gikk visst for å hente kaffe.

Jordmor til Smiths venninne: -Nå etter ditt tiende barn, skulle jeg nesten sydd deg med gulltråd!

Smiths venninne: -Kjære deg, kan du ikke heller gi meg piggtråd...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha sånne ting er herlige!!!:D

Skrevet

Ja, ikke sant!=D

Skrevet

Hehe, ja d var noen morsomme kommentarer...

Skrevet

Ha, ha.. .Gøy. Får du kjøpt den i vanlig bokhandel? Tror jeg skal skaffe meg den. God fornøyelse videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...