Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har begynt å få litt sure oppstøtt di siste 2 dagene... Skikkelig ubehagelig.... Noen som har tips/råd til meg ) På Forhånd Takk )
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Melk hjelper, hvertfall på meg.... Prøvde sånn Gaviscon eller hva det heter, fås kjøpt på apoteket, men det smakte pøkk så det ga jeg opp... Og kanskje hold deg unna sterk mat, hvertfall rett før du legger deg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 mandler,bare tygge å svelge hjelper
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Sjokoladepudding med vaniljesaus fungerer veldig bra på meg, men ikke spes sunt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå