Gå til innhold

Sex med søskenebarn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et forhold til min fetter for noen år siden...

Vi har ikke vokst opp lag,bare sett hverandre noen ganger i ferier og slikt..

Fløttet så til hans hjemplass og ble kjempe keen på han..

Han hadde samboer,men det betydde ingenting for noen av oss..

Det endte med at vi hadde sex noen ganger..

Han ville faktisk at vi skulle bli et par..

Fikk plutselig helt noia av hele situvasjonen,og kuttet han ut,har ikke hatt kontakt med han siden da.

Har konstant dårlig samvittighet for det som skjedde..skulle gjerne kunne spolt tiden tilbake,og hatt dette ugjort..

Hva tenker dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tro du bør prøve å legge dette ut på Urdu... er visst vanlig for gjengen som har dette språket:-)

Skrevet

min farmor og farfar var søskenbarn og fikk 6 barn sammen, de måtte jo søke kongen ( dette var før krigen)

Skrevet

Blir litt sånn der "piknikk med døden til følge" tilstand i den familien din da:-) rare tannstillinger, mskjeve øyne, rare kromosomer eller det vi kaller på godt norsk INNAVL

Skrevet

At fetter og kusine får barn, er som regel kun et problem hvis det skjer i mange generasjoner.

Skrevet

HI nevnte ikke noe om og få barn sammen.. men det er vel normalt og tenne på noen man synes er attraktiv..om man er i slekt eller ei..

Skrevet

så du synes liksom at det er greit å ha sex innad i familien.. blir ganske sykt å høre på slike holdninger..."yakk"

Skrevet

Man kan vel få lov til å ta litt vare på hverandre? Godt familesamhold, kaller jeg det :)

Skrevet

Det er lov å gifte seg med søskenbarn.

Har selv ingen som frister, men ser ikke problemet, med mindre man gjør det i flere generasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...