Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg hadde et forhold til min fetter for noen år siden... Vi har ikke vokst opp lag,bare sett hverandre noen ganger i ferier og slikt.. Fløttet så til hans hjemplass og ble kjempe keen på han.. Han hadde samboer,men det betydde ingenting for noen av oss.. Det endte med at vi hadde sex noen ganger.. Han ville faktisk at vi skulle bli et par.. Fikk plutselig helt noia av hele situvasjonen,og kuttet han ut,har ikke hatt kontakt med han siden da. Har konstant dårlig samvittighet for det som skjedde..skulle gjerne kunne spolt tiden tilbake,og hatt dette ugjort.. Hva tenker dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 tro du bør prøve å legge dette ut på Urdu... er visst vanlig for gjengen som har dette språket:-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 min farmor og farfar var søskenbarn og fikk 6 barn sammen, de måtte jo søke kongen ( dette var før krigen)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Blir litt sånn der "piknikk med døden til følge" tilstand i den familien din da:-) rare tannstillinger, mskjeve øyne, rare kromosomer eller det vi kaller på godt norsk INNAVL
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 At fetter og kusine får barn, er som regel kun et problem hvis det skjer i mange generasjoner.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 HI nevnte ikke noe om og få barn sammen.. men det er vel normalt og tenne på noen man synes er attraktiv..om man er i slekt eller ei..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 så du synes liksom at det er greit å ha sex innad i familien.. blir ganske sykt å høre på slike holdninger..."yakk"
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Man kan vel få lov til å ta litt vare på hverandre? Godt familesamhold, kaller jeg det
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Det er lov å gifte seg med søskenbarn. Har selv ingen som frister, men ser ikke problemet, med mindre man gjør det i flere generasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå