Gå til innhold

Dere som er sammen med barnefaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere lykkelige? Hvordan fungerer forholde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vært i lag i snart 8 år og bodd i lag i fire... veldig lykkelige, men har litt opp og ned som de fleste par. Har aldri vært slutt, men ble nesten slutt i fjor høst. Heldigvis klarte vi å snakke oss gjennom den vanskelige tiden. Elsker han over alt på jord.

Skrevet

Traff mannen min når jeg var 14 år, giftet oss for 3 år siden.

Her er vi fortsatt lykkelige så klart har vi med og mot ganger,men er for det meste bra,

jeg er foretsen 27 og mannen er 34 år.

Skrevet

er litt turbulent noen ganger,men vi har d godt sammen:) litt lite kjærestetid,men d kommer vell ettervert..har 2 gutter jeg da på 2 år og 4 mnd og minsten på 4 mnd... sambo er mye borte på jobb da, er matros så han jobber på båt... men mann blir veldig vant til d.litt konflikter må man nesten bare regne me i et forhold..

Skrevet

Ja, vil si vi er lykkelige.

Har opp og ned-perioder, men han er alltid min beste venn. Har vært sammen i 10 år nå.

Skrevet

jepp, har det helt topp :-)) vært igjennom det meste av kriser har nesten vært slutt en gang men har snakket oss igjennom det ... vi er flinke til og sette av tid til forholdet når vi merker at vi møter motgang...da snakker vi om problemene...i stedet for og ruge på dem...

Vi har vært i sammen i 11år og gift i 4år av de 11årene ... Ble sammen i 1996 og gift i 2004 :-))

Han er værdens beste mann..sier han elsker meg vær dag og sender meg nydelige sms :-))

Kunne ikke fått det bedre :):):)

Skrevet

Vi er gift og lykkelige. (kan jo egentlig bare svare for meg selv, men er han ulykkelig har han en snål måte å vise det på ;-) )

Forholdet fungerer fint det, egentlig så er det mye likt slik som vi hadde det før vi fikk barn, men nå har vi en liten klump å være glad i, i tillegg til hverandre.

Skrevet

Ja eg vil kalle meg lykkelig. Eg er veldig glad i mannen, og han er utrulig snill og tålmodig. Me krangler innimellom, men det ser eg ikkje på som eit problem då me har begge sterke meiningar og evnen til å ordne opp og tilgi/sei unnskyld.

Skrevet

Mye er forandret fra vi fikk lillegutt både på godt og ondt når det gjelder forholdet.

Vi har vert sammen i snart 7 år og har det veldig fint.

Selvfølgelig har vi både oppturer og nedturer som alle andre.

Det aller viktigste i et forhold er komunikasjon, om man vil at forholdet skal fungere må man bruke mye tid på dette.

Men selv om man har dårlige perioder er viktig og tenke på hvorfor dere en gang ble sammen og hvorfor akkurat dere elsker hverandre, tenke på de gode minnene...

Alt ordner seg om man bare vil, og jeg tror at om man ser to par for seg, det ene er skilt og de andre har alltid vert sammen, så har de hatt like mange tøffe epsider og perioder begge par.

Det er ikke alltid best å ta den "lette" uteveien.

Skrevet

Han er den store kjærligheten, drømmemannen osv:)

Jeg har aldri hatt det så godt i mitt liv som jeg har med ham.

Han har min fulle tillit, hele mitt hjerte og enda litt... Dere vet, alle klisjeene, med sukker, strøssel OG kirsebær på toppen;)

Og vi har hatt noen sånne småbjeff oss imellom, men har enda ikke hatt noen stor krangel! Og nå har vi vært gift i litt over 2 år!

Vi har ett barn fra før og venter et i mai:)

Skrevet

Ja det er vi:)

Vårt forhold har vært stormfullt til tider, men aldri så ille at vi har vurdert å gå fra hverandre:)

Føler virkelig at han er mannen i mitt liv, og ser ikke for meg en fremtid uten ham. Er ganske sikker på at han føler det på samme måte:)

Skrevet

Ja vi er kjempelykkelige =)

vært sammen i 7 1/2 år. Og gifter oss til sommeren...

Har 2 barn sammen =)

Aldri hatt det stormfullt =)

Skrevet

ja det er vi...:)

vi harjo selvsagt opp og nedturer men i bunn og grunn har vi det topp...

forholdet funker fint,begge tar sin del av ting som må gjøres og med mini,han skjønner at det ikke kun er min oppgave...hadde han ikke skjønt det hadde vi ikke vert sammen.man skal ha en mann og barn, ikke to barn...

Skrevet

vi har vert sammen i 4.5 år..:)

Skrevet

Ja, vi er lykkelige. Vi har en gjensidig forståelse av hva et godt forhold skal være, samme syn på livet generelt og trives med å bruke mye tid sammen :-)

Skrevet

Ja, vi har det bra sammen. Har vært sammen i 9 år og bodd sammen i 9 år....hehe.

Skrevet

Ja, vi har snart vært lykkelig gift i 17 år. :-)

Skrevet

Jepp, vi er lykkelige! Ble sammen for over 11 år siden, fikk barn etter 18 mnd, giftet oss for over 3 år siden og har fått et barn til. Forholdet fungerer kjempebra, hadde noen sagt til meg at vi kom til å ha det så bra sammen på alle plan etter såpass mange år sammen, så hadde jeg nok ikke trodd det. :o)))

Skrevet

Vi er heldigvis lykkelige ja:) Har vært sammen i 7 år, bodd sammen i ca. 6,5 år og vært gift i 3,5 år:)

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år...3 barn og gift i 2 år..

Har det toppers vi..:)

Skrevet

ja her var det jammen mye lykke;) det er bra!

vi er også "lykkelige", men det krever jo mye jobb hver dag. det er ikke som på film!! hehe

jeg er utrolig fornøyd med valget mitt, han er en veldig familiekjær og snill mann. vi har vært sammen i åtte år og har ett barn foreløpig. det har vært et turbulent forhold, vært krangling innimellom, men han sier at det er helt normalt og krangle, og at det må til i et forhold. hahahaha, godt det for jeg vet jeg kan være et hespetre å bo sammen med:) så jeg er veldig fornøyd med at han ikke forventer å leve i en film heeele tiden...

et forhold går jo opp og ned, men hvis man jobber litt med det i de dårlige periodene, velger sine kamper med omhu, og viser sin kjærlighet innimellom så er det utrolig hva som går!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...