Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lite, det er jeg enig i,men det var jo tre soverom der, så er dere to voksne og to barn er det jo ingen sak.

Veldig fint var det:)

Skrevet

Egentlig er jo ikke 137 boa lite da, alt ettersom hvordan rommene er fordelt og hvor gode oppbevaringsløsninger som finnes etc:)

Men det ser jo veldig flott ut!

Og for en herlig utsikt og fint område for barn!

Skrevet

Tusen takk for svar fra dere .-)

 

Hmmm, frister veldig å legge inn et bud når det blir lagt ut for salg. Men er dyrt synes jeg. Sikkert siden det er så sentralt.

Skrevet

Jeg synes ikke det er lite, men det kommer an på hvor mange dere er i familien da... Det var jo 3 sov + et kontor som kanskje kan gjøres om til et sov til? Flott utsikt, fint bad... ellers litt lite bilder, men hele salgsoppgaven er jo ikke lagt ut ennå. Jeg ville ha gått for denne, et nyyydelig hus =)

 

Lykke til da =)

Skrevet

Tusen takk for svar fra blir lillegutt storebror og deg Meg og lille snuppis .-)

 

Kjenner at jeg faller litt for det ja. ligger jo innmari fint til. Kjempe sentralt ift skoler og sentrum og likevel skjermet og landlig med badestrender i nærheten.

 

Vi er bare 3 ennå og håper på å bli 4 i løpet av et par år...

 

Må nok innrømme at drømmen i hvert fall var 200 kvadratmeter, er vel derfor jeg stusser litt...

Skrevet

Jeg synes det var fint, men er ikke kjent i området da. Bor i Oslo selv, og sammenlignet med her var det jo både stort og billig ... Vår leilghet på 73 kvm på østkanten koster det samme ...

 

Likte ikke badet, så litt overlessa ut med både digert badekar og digert dusjkabinett, men ellers var det jo et helt greit hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...