Gå til innhold

Huff...hva finne på om dagene sammen med 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må (litt flau) innrømme at jeg synes det er vanskelig å finne på noe å fylle dagene med når jeg og tuppa er hjemme alene... Vi synger og leker, men blir jo liksom litt tom for ideer etter hvert... Ute er det skikkelig drittvær, jeg har ingen bil og jenta er småforkjøla... Blir lett disney channel etter hvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bake, male, la jenta lage julegaver tl sin familie?

Skrevet

Vi skal igang med boller snart (deigen hever nå...), tenkte egenrlig hun er litt liten men vi får se!

Skrevet

Åpen barnehage er supert, når hun er frisk igjen da selvfølgelig.

Dere kan også;

Leke gjemsel

La henne vaske leker (dukker, duplo o.l.)i oppvaskkummen eller en balje med masse skum

Gymnastikk hvor du hermer etter henne og prøver å få henne til å herme etter deg

Lag en liten "hinderløype" med sofaputer, store bøker e.l. som hun må komme seg over, gå rundt eller øve seg på å hoppe fra liten kant.

Ellers er det ofte småting som viser seg å være kjempegøy. Idag har vi vært på handlesenter og kjørt rulletrapp maaaange ganger, det var kjempestas hehe.

Skrevet

Har nå bakt boller. Eller jeg bakte og hun spiste mel og deig... men koselig da! Føler liksom at hun er midt i mellom aldersmessig... Litt for liten til "storjente-ting", og babygreiene er barnslig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...