Gå til innhold

Saccosekk...noen som har??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne god sitte/lgge stilling på sofaen og det sies jo at saccosekk skal være veldig behagelig å sitte i. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt, den gode gamle sacco:D

 

ENDELIG kunne jeg sitte godt igjen, men du må vel regne med at du må fylle opp de kulene litt fortere enn du tror:P

 

Jeg brukte den i 4 uker ca 18 timer om dagen og nå er den ganske sliten:P

 

Anbefales VELDIG!

Skrevet

Jeg har også kjøpte meg saccosekk :P

Veldig fornøyd .

 

Kjøpte på bohus i svart skinn til kr 599 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...