05juli Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg klarer ikke å finne god sitte/lgge stilling på sofaen og det sies jo at saccosekk skal være veldig behagelig å sitte i. Noen med erfaring?
*1+1=2 små* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 jeg har kjøpt, den gode gamle sacco:D ENDELIG kunne jeg sitte godt igjen, men du må vel regne med at du må fylle opp de kulene litt fortere enn du tror:P Jeg brukte den i 4 uker ca 18 timer om dagen og nå er den ganske sliten:P Anbefales VELDIG!
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har også kjøpte meg saccosekk Veldig fornøyd . Kjøpte på bohus i svart skinn til kr 599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå