Gå til innhold

dåpsgaver???

Anbefalte innlegg

Skrevet

forslag til hva en kan ønske seg til en gutt til dåpen??? er så masse til jenter, men komer ikke på noe til gutten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe som kan være litt artig er å ønske slipsnål og mansjett knapper for det er jo så stilig å ha på seg det til konfirmasjonen når man har fått det som gaven til dåpen. Er jo faktisk en gave som kan vare fra livets begynnelse helt til livets slutt og det synest jeg er litt spesiellt.

Skrevet

Bøker (alt fra eventyrbøker, sangbøker, Astrid Lindgren, Anne Cath. Vestly osv osv til faktabøker, barnebibel etc) spisebestikk, turutstyr, penger/fond. Medlemsskap i OBOS eller lignende er også fint å få.

Skrevet

Bøker synes jeg også er fint, og andre varige ting som turutstyr. Liten sans for sånne forgylte storker o.l i alle fall, og de er jo faktisk ganske dyre også!

Vi fikk sølje også, hvis han skal ha guttebunad noen gang kan jo det være et flott alternativ til smykker.

Skrevet

Vi fikk lommekniv m lenke i sølv til vår sønn- den var kjempeflott, og blir fin å ha til bunaden:)

Skrevet

Broren min fikk termometer til å ha inne på veggen som var satt på en fin og flat stein, med gullplate med gravering: "Navn, på dåpsdagen den 00.00.00". Den dag i dag er han 20 år, og har til og med tatt med seg dette minnet hjemmefra til hybelen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...