Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått orden på klär, satt opp seng/vogge og redd opp i vogna? vanskelig dette... man vet jo aldrig hva som plutselig skjer.. og jeg stoler ikke på at sambo skal klare å gjöre det som jeg vil. er bare 19 uker jeg så jeg sniker litt inn her, men har vaska nesten alle klär til str 62! driver å snekrer vogge og vogna har stått klar lenge, men det var for jeg fikk den vogna jeg ville ha billig brukt. men har ikke redd opp noe enda.. lagt pledd over vogna og kles stativet jeg har babyklärne i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, jeg er snart 34 uker på vej å har begynte å vaske klær og sengetøy for to dager siden, men er ikke helt ferdig enda, vogna står klar men ikke me alt oppi, samme me sengen, madrassen er til lufting og ting begynner å komme på plass men ikke helt, regner med å være klar med alt om ca 2-3 uker. Gjør litt små ting hver dag:)

Skrevet

gjorde klart resten forrige helg.var da uke36.

Skrevet

Jeg begynte på mandag, og er ikke halvferdig en gang, det henger babyklær og trekk til seng, vogn, voksipose osv .. overalt !!

Vaskemaskinen har gått i ett siden mandag og vi har enda ikke hentet verken seng eller vugge, men har vogn og stellebord stående .

Er 31 uker .

(men det ligger i min familie å føde for tidlig, jeg ble selv født 5 uker for tidlig) ..

Skrevet

Jeg er 34 uker og alt babyutstyret står fortsatt stabla i kjelleren... har begynt å sortere litt tøy vi har arvet, men ikke vaska noe ennå...

Skrevet

tenker mest på det at om det skjer noe og man blir liggende, enten det er på sjukhus eller hjemme, eller om ungen kommer for tidlig.. man kan jo aldrig väre sikker og jeg har värt på 3 stk ul å sett att alt er ok med bebisen så jeg gjör litt nå og da jeg og men tydligvis litt tidligere enn alle andre:)

Skrevet

Er i uke 34 og har vasket litt klær i dag. Måtte bare få en oversikt over hva det var, er jo tre år siden sist jente!!!! Har lånt bort masse uniseks tøy og ull klær til familie så vi skal gå igjennom dette snart tenker jeg.....godt å være litt klar selv om jeg har gått over med begge de to første.

Vognen er ny og flott og står i boden inne, sengen skal pappan og de to andre få skru opp rett før jul tenker jeg, har termin 26 desember!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...