Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn på 6mnd er helt vill om natten han står i sengen og hyler og roper,kaster alle smukkene på gulvet og river av lakenet på sengen.kjøpte sånn pose man knyter fast men han slet den løs.hs sa det var en krevende baby og legen anbefalte at vi tok han på eget rom og at han skulle skrike seg i søvn.det syns jeg er for brutalt!!noen humane råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en utfordring! Jeg ville bestilt en time hos hun Karin Naphaug eller hva hun heter - og fått noen kvalifiserte råd!

Skrevet

okey,men det er ikke noe problem når vi legger han,det er om natten når han våkner.vi gir han bare smukken og legger han ned igjen og han har fått en bitering å bite på men han nekter å sove og sambo sover på sofaen:(

Skrevet

Avansert baby på 6 mnd! Hadde hatt ham på eget rom, kan han reise seg så kan han legge seg ned også. Hadde gått inn til ham, men gitt mindre og mindre service for hver gang. Tror jeg hadde tatt en "ferber light". Det er ikke så brutalt. Slitsomt med nattevåk, men tror du tjener på å ta noen tøffe netter med litt skrik. Må jo nesten bare prøve ut ulike strategier og se hva som funker. Men tror nøkkelen er mindre og mindre service, for det virker som det er deres oppmerksomhet han vil ha (kaster, river og sliter). Sikkert ikke dumt å ringe en søvnterapeut hvis du er desperat. Lykke til:)

Skrevet

takk,begynner å bli litt desperat,han sover ikke så mye om dagen heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...