togoegutter Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Lillegutt er forkjøla, og har vært snufsete en ukes tid nå. Har ikke hatt feber, og leker og er i bra form, med unntak av når nesa er så tett at han nesten ikke får puste. Det hjelper med nesedråper da. Han virker litt mer snørrete i dag enn de andre dagene.I dag er det babysvømming. Bør vi holde oss unna eller er det ok å gå dit? Han elsker babysvømming og koser seg så utrolig mye der, og det er leit å "ta" fra han den opplevelsen... Hva synes dere?
alvis Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hvis han er i god form og spiser så hadde jeg gått. Instruktøren sa til meg en gang at det er godt å få renset opp systemet med klorvann hvis man er forkjølet.
Labbetøs Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg ville ikke gått. De får vann i ører osv som du ikke klarer å tørke bort. Vi fikk annbefalt å ikke dra da snuppa var forkjølet. Bedre å vente til neste uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå