Gå til innhold

off...kvir meg til i kveld:(


fembarnsmammaertoppenღ ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

er meldet så storm her på vestlandet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei...for eg har ikkje pitla meg til og tatt inn leker og hagemøbler hehe :)

 

Skrevet

Hehe! D kan kanskje være smart å gjøre først, ja... : ) Hepp, hepp!

Skrevet

jepp!! :) først middag:)

Skrevet

God middag, da! Og lykke til med stormen! : )

Skrevet

tusen takk:) ...ha en fine kveld du og :)

Skrevet

Du får kose deg!.

 

Skal tenke på deg mens jeg er på konsert på taket på "kjøpesenteret" der jeg bor i kveld.

 

;o)

Skrevet

Det har allerede startet :-) Vi har tatt inn hagemøbler etc heldigvis så stormen får bare komme :-)

Skrevet

seriøst ?

faen.....da våkner vel mini her inatt,er såå lytt her..gammelt hus vi bor i..

Skrevet

er begynnt her og:(...er nett ferdig og bake boller...skal ha besøk i kveld:)) litt deiligt og sitte inne og kose seg da...når dette fele været herjer!! men skulle bli verst i natt!!!

 

 

ha en fine kveld!!

Skrevet

Skulle egentlig til å gå tur jeg,men da jeg skulle gå så sa de at stormen kom om en time, så da ble jeg inne,men har ikke tenkt på at jeg burde ta inn ting ..hm..huff må jeg gå ut nå da...

Skrevet

Sånn da har jeg vært ute, og ved å ta ting inn via stua, så endte det med at parasollen knuste en lysestake,jaja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...