Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg har i ca 1,5 mnd nå hatt forkjølelsessymptomer som perioder med tørrhoste, sår hals og slimete hals, i tillegg har jeg nå plutselig blitt fått heshet og tung hodepine i bakhodet..er "aldri syk" ellers, ihverfall ikke så lenge og blir aldri hes heller.. Hva kan det komme av tro?? Er dette noe tegn på influensa eller??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Det må du sjekke med legen, ikke lufte her inne på bim- og at på til en krangleside. Hilsen med.stud.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 får ikke time hos lege nå, og hun sier vel som forrige gang at det går over...lufter det her inne fordi jeg kan være anonym...du har ingen ide du da som er med.stud?
OhBaby! Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 hva med allergi? jeg fikk selv allergi i fjor på denne tiden,alldri hadd det før.. følte meg forkjølet,sår i slimhinnenen osv.. og hadde allergi for en slags husstøvmidd... siden du har gått såpass lenge med symptomer,ville jeg jo ha gått til en lege. tatt litt blodprøver og slik,for å se at kroppen er ok. er du slapp og har feber etc også da eller??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Takk for svar) Er en del trøtt, men ingen feber...mye vondt i hodet nå, bakhodet men ikke noe ved øynene som bihulebetennelse gir heller..synes liksom den hesheten er litt rar da..også den slimete halsen..
OhBaby! Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 jobber du masse? at det kan være pga stress kanskje? jeg vil seff råde deg til å få til legen,man har krav på å bli tatt seriøst.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Heisann. Nå vet jeg ikke hvor du bor hen, men her jeg bor har det gått en lei forkjølelse som er akkurat slik du beskriver. Man blir ikke skikkelig syk, bare går og hangler. Så blir man bedre noen dager, men så er det på'n igjen. Min samboer hanglet skikkelig i 6 uker, men enda nå, etter 8 uker, harker han opp slim og er ikke 100%. Men du burde uansett få det sjekket av lege, spesielt dersom du er gravid. Jeg fikk det samme som min kjære, og trodde bare jeg var mer pysete enn han når jeg gikk til lege etter bare to uker (siden jeg var gravid). Legen mente også at jeg bare hadde denne leie forkjølelsen og ga meg slimløsende og en sykemelding. Men da jeg etter to uker med sykemeldig og helt i ro ikke ble bedre, bare verre, gikk jeg til legen igjen. Da viste en utvidet blodprøve at jeg hadde lungebetennelse og den var blitt skikkelig ille. Så nå er jeg sykemeldt i en hel mnd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå