Gå til innhold

ang oppstart av grøt.....


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har såvidt begynt å gi litt grøt til Kevin.... men det er jo ikke veldig populært... ihvertfall spytter han det meste ut igjen... har vel kanskje fått i seg mindre enn 1 teskjed. Men jeg lurer på... skal jeg prøve flere ganger om dagen, eller bare en gan om dagen? vet jo at man begynner med 1 måltid, men jeg tenkte bare for å venne han til smak, konsistens og det å spise av skjed....

hva mener dere kloke mødre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Vi begynte med en gang om dagen .. Gammel er han ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...