lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 har såvidt begynt å gi litt grøt til Kevin.... men det er jo ikke veldig populært... ihvertfall spytter han det meste ut igjen... har vel kanskje fått i seg mindre enn 1 teskjed. Men jeg lurer på... skal jeg prøve flere ganger om dagen, eller bare en gan om dagen? vet jo at man begynner med 1 måltid, men jeg tenkte bare for å venne han til smak, konsistens og det å spise av skjed.... hva mener dere kloke mødre?
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Vi begynte med en gang om dagen .. Gammel er han ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå