Hera83 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg skal på ultralyd når jeg er 11+2. Hva så dere? Og er det noen som har ultralydbilder? Var det innvendig eller utvendig ultralyd?
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Det ligger et bilde av mini når jeg var 12+3 på profilen min, det var utvendig ul
*Vetlis* Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Heisann! Det ligger noen UL bilder på profilen min, det ene er vel fra 11+1 om ikke jeg husker helt feil???
HEMMELIG!!! Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Vi var da vi var 10+6. Hun tok et utvendig,men det kommer litt ann på sa hun. Lettest hvis du er slank. Vi så en liten mini baby på 4,1 cm og hjerte som slo. Den beveget seg masse! Det var sååå gøy å se!! Gled deg!
Hera83 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Åååå.. Så gøy! Det kommer til å bli en kjempefin opplevelse, tror jeg. Gleder meg kjempemye!
Mamma til snart 4 Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 jeg var ca da;) har ikke lagt bildene på dataen, kommer ikke innpå min side;( men han tok invendig UL, så et lite foster som hoppet villt rundt inni der, kjempe spenende;)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Tok innvendig da jeg var 10+6.Så alt kjempe kjempetydelig. Så det lille hjertet som slo, alle fingre og tær og navlesnoren. Har aldri sett et så tydelig ul
Blå + en i magen Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Hei! Tok også UL i uke 11. Utvendig. Kjempegøy å se babyen! Kunne se alt... Hode, hjerte, rumpe, armer som tok seg til ansiktet, ben som sprella, fingre osv. Bare å glede seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå