Gå til innhold

Noen som har vært på ultralyd i uke 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ultralyd når jeg er 11+2. Hva så dere? Og er det noen som har ultralydbilder? Var det innvendig eller utvendig ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger et bilde av mini når jeg var 12+3 på profilen min, det var utvendig ul

Skrevet

Heisann!

Det ligger noen UL bilder på profilen min, det ene er vel fra 11+1 om ikke jeg husker helt feil???

Skrevet

Vi var da vi var 10+6.

Hun tok et utvendig,men det kommer litt ann på sa hun. Lettest hvis du er slank. Vi så en liten mini baby på 4,1 cm og hjerte som slo. Den beveget seg masse! Det var sååå gøy å se!! Gled deg!

Skrevet

Åååå.. Så gøy! Det kommer til å bli en kjempefin opplevelse, tror jeg. Gleder meg kjempemye! :)

Skrevet

jeg var ca da;) har ikke lagt bildene på dataen, kommer ikke innpå min side;( men han tok invendig UL, så et lite foster som hoppet villt rundt inni der, kjempe spenende;)

Skrevet

Tok innvendig da jeg var 10+6.Så alt kjempe kjempetydelig. Så det lille hjertet som slo, alle fingre og tær og navlesnoren. Har aldri sett et så tydelig ul

Skrevet

Hei! Tok også UL i uke 11. Utvendig. Kjempegøy å se babyen! Kunne se alt... Hode, hjerte, rumpe, armer som tok seg til ansiktet, ben som sprella, fingre osv. Bare å glede seg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...