MiniBassen Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Ønsk meg velkommen, for her er jeg. Og min lille rakker på snart 1,5 år. Har endelig fått meg internett (jah, ganske så treig) og har oppdaget denne supre siden. Vel, ville bare si hei. : )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 hei og velkommen ) jeg har en gutt på 3,5 mnd.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 hei, og vellkommen:) Kjempe flott side ja...
MiniBassen Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Åh! Så hyggelig! Er så morsomt med sånne pittesmå unger... Uffameien, merker at jeg blir babysyk av bare å være her... : )
Go`mamma`n... Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Velkommen! Her kommer du nok til å tilbringe maaaaaaaaaange timer, som oss andre:-) Jeg har en gutt på 5år, og ei lita snuppe på 6mnd.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 hei og velkommen! ja, det er en fantastisk side! I motsetning til mange andre forum får du her som oftest svar på det du lurer på innen minutter, det er som regel alltid mange her inne, hele døgnet=) jeg har en liten jente på 2 mnd som heter anniken=)
MiniBassen Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2007 Var det et barne-tv som hadde en Anniken for mange år siden? Fint navn. Vet du hvor det kommer fra? Får litt svenske vibber, men det er kanskje heelt feil, eller? 2 mnd, ja... Koser deg da, vel? : )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 hu ene jenta i pippi heter Annika )
MiniBassen Skrevet 8. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2007 Ahh... D var d, ja... : ) Hehe, takk for informasjon! Klumpen har (som du sikkert skjønner) ikke stiftet bekjentskap med pippi enda... Går mest i dyrebøker for tiden. Og muldvarpen med bajs på hodet! ; )
Kåre Moradi Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 *kremt* helt ny er du vel ikke, "Auroras mamma"? - medlem siden 2005 i følge profilen din?
Kåre Moradi Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Hehe...ser du har forandret navnet ja:) Men si meg, har du en minirakker på ett og et halvt år, eller en jente på fem mnd? Litt forvirra jeg nå? Driver du uten rent mel i posen her? Hm?
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 Mistenker at hun skreiv at barnet var 5mndr når hun opprettet profilen kanskje.. og den oppdaterer jo ikke seg selv akkurat vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå