Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det går f.eks i senga, er det mulig å få senga rein igjen da? Vannet mitt gikk på sykehus doen sist, sa slapp å tenke på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Vi måtte iallfall kjøpe ny overmadrass.. Det kom så mye og det stinka jo, så orka ikke tanken på å gjøre den ren.. Men det går sikkert an..

Skrevet

Jeg kjøpte sånn digert "tisselaken" på Sparkjøp.

Nå gikk ikke vannet mitt i senga da, men jeg var livredd for det.

Skrevet

tisselaken hehe..mulig jeg må kjøpe et sånnt da..vil ikke at hele sengen skal bli ødelagt. better safe than sorry

Skrevet

Første gangen lå jeg med tisselaken i senga, nå rakk jeg ikke å tenke på det... Skulle nemlig gå over termin denne gangen også jeg hadde jeg bestemt;-)

Men jeg var heldig og vannet gikk akkurat i det jeg reiste meg opp fra senga, så det kom på gulvet... Vet helt ærlig ikke hvordan det hadde blitt å rengjort senga etterpå, hadde nok måtte kjøpt ny overmadrass tenker jeg.

Skrevet

øhmm tisselaken?! Vannet mitt gikk da jeg lå i senga og sov, våknet av det, jeg hadde ekstremt mye fostervann, men alikevel senga ble klissklass da, gubben måtte tørke opp masse fordi det rant tvers igjennom,(hadde ikke holdt med noe tisselaken her i gården altså) så helte han på bøtte på bøtte med vann og såpe for å skylle igjennom etterpå når han kom hjem på kvelden og mini var kommet ut.

Skrevet

vet ikke hvordan senga hadde blitt etterhvert, hadde den i kun 2 mnd så flyttet vi og kjøpte ny.......... men det luktet ikke av den altså.

Skrevet

Jeg kan jo ikke kjøpe ny seng bare fordi vannet går..Hmm må finne på noe lurt..

Skrevet

Kjøpe en ekstra overmadrass?

Skrevet

les ordentlig da, skrev ikke at du måtte det, luktet ikke av senga, det var bare vi som ville ha ny seng i nytt hus..............

Skrevet

kommentaren var heller ikke siktet til deg. jeg bare sier at vi ikke kan kjøpe ny seng..

Skrevet

her gikk vannet i do. fosset ut... hjelpes, det var første fødsel også :o) så var jo litt skremmende

Skrevet

Her gikk vannet i senga. Halv 2 på natten. Hadde stort tisselaken på overmadrassen og håndkle over det, laken på toppen. Så når vannet gikk sprang sambo ut på badet og hentet et par håndkle. Så det ble ingen lekkasjer på madrassen.

Skrevet

da vannet mitt gikk,kom det bare litt ut,og d kjentes som jeg tissa på meg.Så jen vant og stå opp før d ble vått i senga.En liten flekk på lakenet bare,men d vaska vi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...