Elskeråværemamma Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har termin i begynnelsen av desember og har kjøpt julegaver til alle bortsett fra den snille samboeren min. Lurer veldig på hva jeg skal kjøpe... Noen som har noen gode forslag?? Prisklasse opp til ca 1500 kr. Kan gjerne være tips til 0-500 kr også, så kan jeg kombinere det med feks sko, skjorte e.l... Gjerne noen romantiske tips...
klumpen og gullet Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Klokke Gavekort på barbering på "Inch" Morgenkåpe Deilig pysjbukse Frakk og skjerf Teater/konsertbiletter En god konjakk og et par fine glass Spa behandlig til dere begge ("dobbel" massasje) Bilde av deg selv gravid i en fin ramme
Elskeråværemamma Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Takk takk - her var mange gode tips
Vickikva Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 En av julegavene jeg har kjøpt til min er hakkespettbok for førstegangsfedre:)
klumpen og gullet Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Den er kjempefin! Kjæresten min har fått den av meg, og har lest masse i den.
Vickikva Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Det høres bra ut! Jeg er veldig spent på boka for jeg har hørt mye positivt om den:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Den boken lånte sambo av en kompis da jeg gikk gravid med sønnen vår, og han leste den på rekordtid, og satt og lo for seg selv i sofaen Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå