Gå til innhold

Til dere med barn på 2 år og oppover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere kjøpe søskenvogn? Hvis ja, hvilken og hvis nei, hvorfor ikke. Er litt usikker på om vi virkelig trenger det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en gutt som vil være knapt 2,5 år når baby kommer. Prøver oss nok på ståbrett før vi evt går til innkjøp av ny vogn..

Skrevet

Det blir akkurat 2 og og 1 mnd mellom mine. Vi skal ha søskenvogn, da det blir altfor langt for storebror å gå til barnehagen (20 min hver vei). Ofte er han veldig trøtt når jeg henter han i barnehagen og da er det godt for han kunne sitte på vei hjem. Mannen min er mye bortreist også, så siden jeg er mye alene så tror jeg det vil bli mye enklere for meg å komme meg ut hvis jeg kan ha begge to i vogn samtidig!

Skrevet

har også en som er 2.5 når babyen kommer. og vi bruker nesten aldri vogn til han i dag heller. men vi har ståbrett og sånn søskensetet vi kan sette oppå vogna viss jeg skal gå alene med de. men i uka er han jo i park og i helgene er vi jo to voksne og da kan vi evt trille hver vår vogn!

Skrevet

Det var 22mndr. mellom våre to første, og vi kjøpte ikke søskenvogn. Tror storesøster lånte vogna en gang etter det. Hun var flink til å gå selv, så vi hadde ikke bruk for det :)

Skrevet

Vi har 2 1/2 mellom de to eldste og brukte kun stå brett til eldste mann, men lillesøster ble født i nov så det ble mye akebrett. Nå skal vi ha nummer tre og minstemann er da 3 år og vi tenker at vi satser uten stå brett pga ny vogn, så får vi se om vi trenger etter hvert.

Når vi var på ferie derimot hadde vi en dobbel trille sånn at eldstemann holdt ut litt lenger på sightseeing.....og kunne sovne der på kvelden mens vi voksne spiste litt seint!!!

Skrevet

Blir ca 2 år og 4 mnd mellom mine. Var også usikker på om vi trengte søskenvogn. Eldste går i barnehage. Men siden jeg i perioder er mye alene med barna, kom vi frem til at det ville være greit å kunne ha begge i vogn, så for meg skrekkscenario med eldste løpende rundt på handleturer o.l. :-) Vi har kjøpt en Phil & teds med søskensete. Om behovet skulle vise seg å være feil, så kan vi bruke den som singelvogn. Gjenstår å se hvor mye den blir brukt. Hadde ikke lyst på en brei tvilingvogn,. Er glad jeg har en brio kombivogn i tillegg. I allefall i vinter. Syns ikke Phil & ted vogna er noen vintervogn, ganske åpen, og smal. Tror babyen får det mye lunere og bedre plass i brio vogna i vinter.

Lykke til med valget!

Skrevet

Det blir en månede fra 2 år som skiller mine to prinsesser, og jeg har tenkt å kjøpe tvilling vogn. Nå har jeg og faren flyttet fra hverandre så jeg ser egentlig på det som et must i og med at jeg er alene med 2 små. Eldste bruker fremdeles sin vogn hver dag i bhg, så jeg måtte jo uansett kjøpt ny vogn.

Har forelsket meg helt i OTH sin tvillingvogn, syns den er genial, så jeg håper pengene strekker til.. :)

Skrevet

Blir 2,5 år mellom

Storesøster bruker vi ikke vogn til i dag så planen er å kjøpe sånn ståbrett.

Skrevet

Jerg ska l også prøve med ståbrett...mi blir 3år i mars og jeg venter 22januar

Skrevet

min blir 3 i mars også og vi har kjøpt ståbrett.har jo egen vogn til han men den blir vel helst brukt visst vi er ute og går både min mann og jeg med barna.de ståbrettene er jo kjempekjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...