Reflexia Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 hvilken ende åpner dere bananer? svigerfar ler så han rister hver gang jeg åpner bananer til snuppa,for han mener jeg gjør det feil....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg drar ned fra "stilken". Er det noen annen måte?
Turid Laila Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 På toppen. Brekker toppen så det blir litt sprekker i skallet og drar av skallet. Hvordan gjør du det?
Turid Laila Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Eller brekker ikke toppen da, men bøyer toppen så det blir sprekker i skallet.
Reflexia Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 jeg drar i stilken,eller knekker den rett over om hun bare skal ha en halv....han åpner den der den svarte "duppeditten" sitter,for det gjør apene...
noche Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 hvis bebissen sover eller du vil være diskre åpner du den på siden for å unngå knekklyd ellers i den lengste "stilken"
Dronningen! Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Store bananer skal åpnes der hvor stilken er, små bananer i andre enden:o)
trøndermamma Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Bøyer toppen jeg også, sånn at den brekker. Var på et frukt- og grøntkurs en gang på jobben, og der fikk vi høre at den egentlig skal åpnes i den andre endes. De små minibananens skal åpnes i den enden (altså den hvor stilken ikke sitter!)
Pixie Power Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 He he, er det kursing i slikt altså? :-D Hva har det å si, da, hvilken ende man åpner? Ble nysgjerrig, he he
Reflexia Skrevet 8. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2007 kursing? hohohoo..hadde jammen meg vært morsomt å melde på svigerfar...(selv om det sikkert bare var for ansatte..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå