MortilMaiken Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 I stad så satt jeg forann peisen for å tenne den opp. Og da så merka jeg at jeg på en måte tissa på meg. Gikk på do, og så at trusa var hvit og seig. Lukta litt søtt. Hva er dette? Har ikke opplevd dette før. Er 33+1
MortilMaiken Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Det kan hende at det er bare det. Har lagt inn truseinnlegg så får jeg se om det kommer mer.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Det kan faktisk være at du tisset på det, det er ganske mye presss på blæra. Det kan også være utflod eller det kan være vannavgang, Men hvis det er vannavgang så pleier man å lekke fostervann, Ville nok ha ringt jordmor eller legen min for å være på den sikre siden,. Ikke noe gøy å ikke vite hva det er
vero:o) Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 sikkert bare utflod,,,blir som regel bare mere og mere av det i alle former...avogtil er det slimete.og avogtil tynnere ,blankt ,hvitt osv....hehe tror ikkr det er så mye å bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå