Thea-81 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har kjøpt mandelolje, men synes den lukter så mye. Tar jeg den på om morgenen, vil klærne stinke resten av dagen. Tar jeg den på om kvelden, vil sengetøy stinke. Noen tips?
Athina' Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg bruker mandelolje og den lukter ikke i det hele tatt. Jeg kjøpte den på apoteket, og den er kaldpresset. En brun flaske med grønn etikett tror jeg der det kun står mandelolje, ikke noe fancy navn på den og annet stæsj. Trekker helt inn i huden så den blir så myk og fin, så klærne er like fine :-) Hvilken sort har du kjøpt da siden den både lukter og oljer?
HEMMELIG!!! Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg bruker en som heter Egyptian Magic. Det tar litt tid før den trekker inn i huden,men når den har gjort det lukter det ingenting. Har fått den anbefalt av flere venninner...
Icedancer Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hvetekime-olje er kjempefint, kan ikke si jeg synes det lukter noe.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Bruker jordnøttolje jeg. Er nå 38+0, og enda ingen strekkmerker! så tvitvi!!!! Lukter ingenting av den heller..
Thea-81 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 Har kjøpt Dermalogica - og synes den stinker. Skal prøve noe av det andre, takk for tips
Mamma jei Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Før dere bruker alt for mye penger på produkter mot strekkmerker... De kommer om de vil uansett!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 ble litt provosert her! ja noen som får strekkmerker får d pga arv. men di fleste kan klart ungå det ved å massere områdene daglig for å bygge opp elastisiteten. bruk gjærne jordnøtt olje eller tonalistil oljen fra decleor. vær forsiktig med søt mandeloje da den blir giftig for kroppen ved langvarig bruk:) hilsen hudpleier
Athina' Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 grysom: Hva mener du med at den blir giftig? Og hva mener du med langvarig bruk? Nå spekulerer jeg :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 vi som masserer blir advart mot å bruke søt mandel olje som base olje ved massasje. fordi at den inneholder noen stoffer som ikke er bra for kroppen vår. langvaring bruk vil si over flere månder:) så jeg ville godt for jordnøtt olje eller hvetekim olje da det ikke er påvist skader ved langvarig bruk:) olje fra avokado kjernen er også bra:)
Elskeråværemamma Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Jeg bruker apotekets jordnøttolje på magen, og fikk anbefalt (av jordmor) mandelolje til å smøre mellomkjøttet. Har akkurat begynt å bruke mandelolja og tenkte å bruke den i ca 1 måned - to ganger daglig (er 36+0 dager på vei)... Vet ikke om jeg tørr det nå. Kanskje heller smøre med jordnøttolje nedentil også da??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 jordnøtt oljen kan du trygt brke på mellomkjøttet:)
Thea-81 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2007 Hvor tidlig bør jeg begynne å smøre da?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 fra første dag du vet at du er gravid. dette vil hjelpe huden din enormt fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå