Gå til innhold

Au!au! Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt nedentil! Har et hvitt belegg av noe slag på kjønnsleppene og det kjennes ut som om det brenner... Hva er dette? Har vært nettopp vært behandlet for sopp, men da var det bare litt farge på utfloden.. ikke verre enn det...

Så nå lurer jeg på hva dette kan være?? Noen som vet?? Det svir og jeg kan nesten ikke sitte eller ha undertøy på meg, for da kjennes det ut som om jeg sitter på en stekepanne eller noe sånt. Det har bare vært slik i to dager.. Får ikke time til legen før etter helga! Det gjør så gruelig vondt....

Det kan vel ikke være skadelig for den lille i magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva d kan være, men hadde krevd en akutt-time hos legen. Når du har så store plager så hadde jeg nekta å vente til over helgen. Jeg har flere ganger kranglet meg til akuttime. Det er bare å stå på ditt. Lykke til å god bedring!

Skrevet

det kan jo fortsatt være sopp... Er ikke sikkert den soppkuren tok knekken på den. Ville prøvd en ny kur jeg. Sånn flerdagerskur, og når du er sikker på at alt er bra ville jeg tatt sånne vaginaltbl. for å holde miljøet i skjeden surt.(fås kjøpt på apoteket.) I mitt forrige svangerskap var jeg veldig plaget med dette, og brukte canesten masse på slutten. Heldigvis har jeg sluppet unna denne gangen! Kutt ut truser med syntetisk stoff, og trapp ned på sukker!

God bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...