Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Inn i butikken, blinke ut en kjekk selger, begynne å prate med ham før jeg når frem så han vet hva jeg er ute etter. 5 minutter etter gir han meg tilbud på AEG vaskemaskin og tørketrommel, etter å ha fortalt meg alt jeg ville vite av tekniske ting..........Pling kjøpet i boks og vips jeg er den lykkelige eier av en stk ny vaskogtørk:-) Men, så hadde jeg sjekket opp fakta og priser og tekniske ting på forhånd.......så jeg visste hva jeg ville ha:-)) Jeg er en moderne kvinne, jeg forventer effektivitet;-))
allerhelstNorge Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 .... og derfor har jeg nettopp kjøpt en AEG vaskemaskin på tilbud på nettet - og gratis levert og båret inn på vaskerommet )))) For da slapp jeg å kjøre til butikken.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Penger spart er penger tjent vet du og med ny butikk som åpnet idag måtte jeg bare ta en tur - sånn helt fysisk liksom;-)) Ellers så er jeg helt for nettshopping - det er deilig og avslappende:-))
Plutseliten :) Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer! ))) Og jeg er nok like rask...særlig når det kommer til sånne kjedlige ting som hvitevarer....inn i butikken- skal ha en vaskemaskin- merke spiller ingen rolle- betale og vente til de kommer med den og setter den på plass for meg. Drømmekunde...og kjappe bonuspoeng for selger. Store,tunge,stygge og hvite maskiner.....ikke sjekker jeg fakta og teknisk først heller,for det skjønner jeg ikkeno av Men det er gøy og nødvendig med nytt,når den gamle skramler og svikter.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Denne gangen har jeg virkelig gått grundig til verks, etter div tabbekjøp oppigjennom årene;-) Ikke igjen......blir jo bare dyrt i lengden.....vi har stort forbruk av vasking hjemme og jeg ville ha noe som tåler litt røff bruk.....det har jeg fått nå........i tillegg til energibruken..........JIPPI!!
Ronja65 Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Du verden klatten det var effektivt. Vaskemaskinen røyk her for en par uker siden. Etter en uke, så var jeg ned og kjøpte en elektrolux. Men jeg hadde ikke vært så flink som deg og sjekket opp div priser. Noe jeg faktisk pleier og gjøre. Men samme dag så hadde pc:n krasjet. Den ene bilen hadde vært på dyr reparasjon, så viste det seg at den andre bilen trenger det samme. Kameran fikk vanndusj, mobilen til sønnen min gikk i stykker. Men hva gjør det. Nå har jeg stjelt tid fra min sønns pc.Selfølgeli så er laptopen fortsatt på reparasjon. Vaskemaskinen fungerer fint. Alle er friske og raske. Men en sån der dag, da alt går i stykker, ja da orket jeg ikke sjekke priser:-).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 Det forstår jeg godt! Da hadde nok ikke jeg orket bruke tiden på det heller..... Det er godt alle er friske og raske:-)
Ronja65 Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Koseli å høre fra deg klattis. Hvordan har det godt med allt.... det du vet.. Er det noe jeg trenger å hjelpe deg med, så bare ta kontakt. klemz
Karomamma Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Veldig bra jobbet, Klatten!! We like very much Hjertelig hilsen Tårnfrid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå