Gå til innhold

Alt ved min samboer irriterer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måten han spier, snakker, går eller sover æsj. Han går meg i nervene for tiden, har aldri følt sånn. Husker jeg elsket han så mye, nå når han snakker til meg ser jeg bare på munnen hans og alt annet og tenker æsj...hva kan det bety? Det blir faen meg ikke noe gave på han i farsdagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er der selv. Men gave på farsdagen skal han få. Selv om jeg ikke har følelser igjen for mannen min er han fortsatt en god far for barna sine.

Skrevet

Du får gå ifra han da hvis det er slik du føler det.

Synes synd på mannen din som må leve med ei som føler slik om han.

Skam deg

Skrevet

Jeg vet det, men dette er ikke lik meg å synes sånnt om noen. Han er bra far og det er sant at han fortjener gave. Jeg kan bare ikke noe for det desverre

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg innimellom har tenkt litt sånn om mannen min. Og han har nok tenkt sånn om meg også. Hvis jeg minner meg selv på hva jeg falt for hos ham, og legger merke til de egneskapene, snur det ofte.

Hvis det ikke er tungtveiende grunner til at du liker ham (misbruk, utroskap, etc), prøv å tenk positivt om ham i noen dager. Snakk med ham. Hva konkret er det som irriterer deg (som ikke er banale filleting?)

Alle blir lei innimellom, men hva gjør du med det? Tror du ikke alle par går lei?

Skrevet

Kanskje du aldri var i kontakt med deg selv for hvorfor du elsket ham? Mulig dere ble sammen på feil premisser...

Skrevet

...ang. hvorfor du elsket ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...