Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 X-tra sine våtservietter, er de gode eller? Trodde jeg hadde tatt med Coop sine, men så så jeg nå at det var X-tra.. Er det to forskjellige eller er de det samme? Har iallefall hørt tildligere at coop sine kom best ut i test..?
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg bruker både x-tra og coop sine på datteren min, er fornøyd med begge
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har også hørt at coop sine kom best ut i test, så jeg skal prøve dem:)
Gunni_2 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Så vidt jeg husker var det x-tra sine som best ut i test. De inneholdt ingen farlige stoffer og var hverken for tørr eller for våt
*1+1=2 små* Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 haha jeg klarte faktisk å gjøre det samme i dag..*idiot* kjøpte xtra sine men skulle kjøpe coop! men men nå har jeg kjøpt de så skal vi teste!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Xtra er jo coop sine våtservietter!!! Og det er jo de som har kommet best ut i test......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå