grå :) Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 det går ikke. da må du søke opp ett og ett med stikkord i teksta
heisand? Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 det er så tullete. har vært på tur med småen og så kommer jeg hjem etter en time og så finner jeg ikke innleggene. tenk så kjekt å ha alle sine innlegg på sia si og de man har svart på
trøndermamma Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Ja det ville ha vært kjempekjekt. Blir like irritert hver gang når jeg driver å søker rundt!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Hvis du er gullsmokk medlem så får du tilgang på de siste 40 innleggene dine, eller no! Eneste grunn for å være gullsmokk medlem spør du meg. Dust å betale 149,- kr for det så jeg gadd bare et år, men savner jommen med den oversiktet altså!
Labbetøs Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Det er enkelt. Skriv en kode nederst i meldingen. Jeg skriver f.eks ellie bellie nederst i de innleggene jeg vil finne senere, og så søker jeg bare på bellie. Hehe. Det funker da, for jeg finner jo igjen innleggene. Skriv f eks heidi1984 i innlegget, så vil du finne det når du søker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå