Tina0508 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal ta opp dette så jeg gjør det her jeg. Jeg har mugg i kjelleren nå, hvordan påvirker dette meg som gravid og eventuellt barnet når det kommer. Vet nemlig ikke om økonomien tillater drenering neste sommer. men må man så må man. Noen som har peiling?
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg er ikke sikker på dette, vet bare at det ikke er godt, spesielt for luftveiene. Ta kontakt med lege for å høre hvor alvorlig det egentlig er for barnet. Tror ikke det skal ha så mye å si for deg som er gravid - i alle fall ikke i forhold til å gjøre barnet sykt. Dere kan ikke kjøpe en sånn luftavfukter og plassere den i kjelleren, da? Det koster vel en tusenlapp, men det er jo mye billigere enn å fikse hele kjelleren.. Det vil vel tenkes å kunne bedre forholdene litt i alle fall...
RaPe Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Da jeg gikk gravid første gang, bodde vi i et gammelt murhus med mugg "overalt", i kjelleren og rundt vinduene var det helt tydelig. i tillegg var det trøbbel m kloakken... Jeg undersøkte litt om dette på nett, og der står det at mugg og kloakk er de farligste gasser man blir utsatt for i hjemmet. Når det gjaldt gravide, stod det bare at man burde flytte derfra... nå var det "uaktuelt" for oss, da vi likevel skulle flytte rett etter ungen var født, så.... og det gikk helt fint, ungen var frisk den! Hvis dere likevel skal fixe dette problemet, så er det vel like greit å hoppe i det med en gang,,,???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå