Gå til innhold

Alene med to barn med hver sin far... Hva tenker dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det går mot det her..

Huff, dette skulle jo ikke skje meg. :(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker ikke noe ille om det... begynner og bli ganske vanlig at folk har barn med 2 forskjellige fedre og 3 forskjellige...

jeg kommer uansett til og ha barn med 2 forskejllige fedre, for jeg vil jo ha flere barn =)

lykke til =)

Skrevet

Er bare så drittlei av å gjøre alt alene med to barn i tillegg til å ha det økonomiske ansvaret.. :(

Har aldri hatt så dårlig råd før som nå jeg, jeg kan da vel ikke forsørge fire stykker...

Må bare klage litt, sorry.

Skrevet

At du enda ikke har funnet den rette mennen bare...

Jeg var også veldig redd hva folk ville tenke om meg som alenemor og sånt, og spesielt når man nå en gang skal finne seg en ny kjæreste.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde funnet ham, men neida.

Alene med et barn er liksom greit føler jeg, men to barn?

Med to fedre?

Gjest anouschka with Love
Skrevet

hehe, er alene med to barn med ulike pappaer jeg!

En på 10 år og en lita jente på 2 mnd. Samme hva andre tenker vel? Det kan skje den beste ;)

Skrevet

Forferdelig altså. He-he. Nei, selvfølgelig ikke

Skrevet

Hva jeg tenker om det? -At det høres ut som meg.. hehe

Jeg har to barn med to pappaer... Utover det så tenker jeg ikke så mye hverken for eller imot.

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

hvorfor skulle det gjøre noe da ;) sikkert bare du som bekymrer deg for mye over dette..

Skrevet

om noen ikke gidder og være vennen din eller snakke med deg fordi du har 2 barn med 2 pappaer, så taper du i grunn ikke så mye på det. for da slipper du jo og bruke tid på en fordomsfull idiot!

2 menn har gitt deg 2 vakre unike barn som du ikke kan leve uten, hadde du ikke møtt disse 2 pappaene så hadde du ikke hatt disse 2 barna. så i gunn burde du bare være stolt, stolt over barna dine, stolt over pappaene du har valgt til og "gi" deg dem og stolt over at du greier og være alenemamma for 2 med 2 pappaer. egentlig så burde du kansje vert fredsmekler? :P

Skrevet

Og jeg som har tre barn med tre ulike fedre... Jeg vet til og med om ei som har fire barn med fire fedre, vel og merke gift med siste far, som har to barn fra før med to mødre. Ingen som ser så veldig rart på dem, med unntak av fordomsfulle gamle damer på gamlehjemmet da.

Skrevet

Tenker ikke noe annet enn at de har vært uheldig med kjærligheten,kan skje hvem som helst det.

Skrevet

For å være helt ærlig så tenker jeg at jeg er glad det ikke er meg!!!

Men ikke noe negativt om den det gjelder, men at det er en som har kommet i en litt kjip sitvasjon.

Lykke til :))

Skrevet

det går nok bra, min mor satt alene med tre barn når hun var 20 og det var 2 forskjellige fedre, det var nok hardt økonomisk og ensomt.. men hun klarte seg bra og nå er vi alle voksne, hun har utdannet seg på nytt og fått fin jobb, enda er hun bare litt over førti år og verdens beste mormor:) Fortalte dette for å vise at det kan gå kjempebra:) mer fantastisk mamma og mormor skal man lete lenge etter;)

Så jeg tenker absolutt ikke ille om det, jeg tenker at du har vært uheldig men at du kan få til dette kjempebra bare du ønsker det sterkt nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...